mandag den 8. oktober 2012

Siden hvornår....

Er folk blevet så skide ubehøvlede!!! I kender det sikkert godt, man står i kø i føtex og bagved står der en som åbenbart har vanvittig travlt og mener at det hele går lidt hurtigere, hvis de nærmest sidder i nakken på en imens man trykker pinkoden til dit dankort.. HOP DOG AF MIG!! Jeg kan gå helt bananas over sådan noget. Vis da lige lidt høflighed. Jeg plejer egentlig at gå helt i den modsatte grøft. Hvis der står en som skal til at betale foran mig, så holder jeg mig altid bag ved den linje der er i gulvet. Jeg har tit prøvet at folk bagved, nærmest skubber mig frem og så får de altså et ninjahug med albuen så de kan lære at opfre sig ordentligt.!!

Jeg synes det er respektløst og jeg bliver nærmest flov på deres vegne, fordi de åbentlyst ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt eller i det mindste bare vise lidt respekt overfor andre. !!
 
 
Nu vil jeg daffe afsted til mit aller første Bestyrelsesmøde i mine børns institution. Jeg glæder mig helt vildt og ser virkelig frem til at have medindflydelse på deres dagligdag :) Rigtig god aften til alle jer derude. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar