tirsdag den 9. oktober 2012

Dejlig dag

Jeg synes det er en skøøøøn dag idag. Vi har haft så travlt de sidste par uger og nærmest kun mødt hinanden i døren, Klaas og jeg - Ja og så selvfølgelig i sengen men med lukkede øjne :D

Idag er der ingen planer.. Ihvertfald ikke i aften. Drengene er i børnehave og vuggestue og jeg er igang med at lave maden klar til i aften. Den står nemlig på rigtig god gammeldags oksegullash med fløde i soven og hele svineriet. - Selvflølgelig med kartoffelmos til. MUMS. Klaas er vegetar (tsk tsk) så han kan få lov til at kigge på imens jeg spiser fantastisk lækker oksegullash ;)

I aften når børnene sover, så skal vi bare dovne på sofaen. Jeg glæder mig! Tirsdag er min yndlings tvdag. Jeg er nok den største fan af de unge mødre  og mig og min mor. Elsker de dokumentare og selvfølgelig skal jeg sidde og kommentere på alt det de gør forkert. Haha!! - Det skal man jo :D

Jeg tror også lige jeg skal ha sneget en lille morfar ind idag, inden jeg skal have drengene hjem. Jeg var til mit første Bestyrelsesmøde i deres insitution igen (privat integreret) og hvor var det bare FEDT! Det er bare lige mig, det der med at man faktisk har noget at sige.

Jeg fik lavet en aftale med lederen om at vi hvert efterår skal have en fast "pindsvin" dag. Min svigermor er et fantastisk menneske. Hun har en pindsvin plejestation, hvor der kommer syge pindsvin ind, eller små pindsvin som er blevet væk fra deres mor. Hun passer dem og plejer dem og hun er SÅ god til det. De helt små får flaske hver time og de er bare SÅ søde <3 Luca elsker at være med hende hos de små pindsvin og jeg synes de andre børn i institutionen skal have samme oplevelse, for hvor tit har børn lige mulighed for at komme så tæt på et pindsvin?! :) Det bliver simpelthen så hyggeligt og en stor oplevelse for dem. De skal være med til at lave dyner til pindsvinene. Hun har omkring 100, så der skal laves mange til når de snart går i hi :)

Jeg synes da lige i skal se en af de helt små, som her er ved at få mælk :)

 
Er den ikke søøøøøøøød :))
 
 
Nå, det var den morfar jeg kom fra. Bertil og Balou har lagt sig godt til rette. Bertil selvfølgelig ovenpå balou, ligesom han plejer :D Så nu vil jeg finde min dyne og dr. phil :D
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsa:)

    Fandt lige din blog og prøver at melde mig som fast læser - jeg synes du skriver skønt!:) Og fedt med det besøg hos pindsvinene... Det er super med nogle engagerede forældre!:)

    SvarSlet
  2. Hejsa :) Velkommen til og mange tak for roserne :)

    SvarSlet