lørdag den 6. oktober 2012

Det der med at blogge....

Jeg var ret sikker på, at det kun var for mennesker uden et liv eller mangel på hobby!. Jeg skulle ihvertfald IKKE blogge, for jeg har da et liv. Et indholdrigt et af slagsen. ;) I det hele taget har jeg aldrig helt forstået meningen med at blogge, måske fordi jeg på ingen måde er "dagbog pige typen".

Men....... Man skal jo være moderne ;) Så selvfølgelig skal jeg blogge :D Alle gør det jo, på den ene eller anden måde.
 

Men hvorfor blogger man? hvad er formålet med det?! Især når man ligesom jeg, faktisk ikke kan blogge om noget specielt. Jeg kan ikke sy og hækle. Jeg kan ikke male og strikke og jeg hader at bage. ;) Men jeg har nogle ret massive holdninger i livet og der er mange ting jeg undrer mig over, så hvorfor ikke bare blogge om det og mine ganske alminelige hverdagstanker.

Det her må være mit "fristed" hvor jeg kan skælde ud og gøre lille smule grin med ting. - Det bliver awesome og jeg glæder mig allerede til at have et sted hvor jeg kan sige lige hvad der passer mig, for DET gør jeg. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar