torsdag den 22. november 2012

Adventskransen!!!!

Jeg har tænkt mig at jeg i år, skal lave en af de der rigtig flotte "gammeldags" adventskranse. Sådan en stor flot krans, dækket af gran og med 4 store flotte lys i..

Men.. Jeg er jo bare ikke kreativ!! SUK!! - Alligevel så VIL jeg have en hængende over mit spisebord i år og den SKAL være hjemmelavet. Så selvom den muligvis bliver knap så køn at kigge på, så ved jeg at jeg selv har lavet den :D

Jeg er ikke helt klar over, om det skal være den traditionelle røde/hvide/guld krans, eller om jeg skal lave en lidt mere morderne med lilla bånd, hvide lys og sølv pynt af en eller anden art!

På lørdag skal det ske!! Og der kommer selvfølgelig et billed af den, uanset hvordan den nu engang ender med at se ud :D

1 kommentar:

  1. Sjovt du skriver traditionel guld/rød/hvid. Oprindelig er lilla adventsfarven. Hvis man besøger en katolsk kirke i dec er alle deres adventskranse i lilla og hvid, og præsterne bærer lilla dragt :)

    SvarSlet